Blogul oficial

Blogul oficial al magazinului dress-a-porter

marți, 11 ianuarie 2011

Trend alert: sabotii sau asa-zisii CLOGS

Bine va regasesc, dragii mei, dupa cateva zile de pauza. Va intampin daca nu cu o descoperire intr-ale modei cel putin cu un trend. Sabotii sau asa-zisii CLOGS sunt inca pe val chiar si dupa 1 an de zile. Tin minte ca anul trecut, prin martie, scotoceam magazinele din Praga dar nu am avut norocul sa gasesc ceea ce voiam. Mi-am mai incercat norocul in Amsterdam, in vara, dar inutil. Nici in acest an nu stiu ce sanse voi avea sa gasesc ceva pe plac in Romania dar cel putin va pot impartasi si voua cateva din modelele vandute de popularele branduri. 
Dupa parerea mea, o investiţie buna pentru aceasta vara o reprezinta saboţii. Chanel promova inca de anul tecut niste modele foarte frumoase.La fel si Louis Vuitton care si-a lansat un model foarte funky. 
Chanel
Louis Vuitton


Dar modele chic se gasesc si la preturi rezonabile, in magazinele online Browns, Urban Outfitters sau Topshop. Si la Dr. Scholl si UGG gasiti modele de saboti comozi, confortabili, in culori vii, iar cei de la Sholl din flanel sunt de-a dreptul simpatici.
Dr. Scholl

Dr. Scholl

Michael Kors

Topshop

UGG

Urban Outfitters

Brown

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu