Blogul oficial

Blogul oficial al magazinului dress-a-porter

marți, 18 ianuarie 2011

De ce aleg romancele sa poarte all black?

Intrebarea din titlu este una din marile mele nedumeriri in ceea ce priveste alegerea unanima a romancelor de a se imbraca all black la diferite ocazii festive. Am fost duminica la un botez unde toate fetele, repet, fete tinere nu femei de varsta a doua, imbracate fara exceptie in negru, combinat cel mult cu un bej, maro sau gri, deci ies din calcul. La o privire de ansamblu am avut senzatia ca de fapt sunt la o inmormantare si nicidecum la un botez de fetita. Ma intreb: oare chiar sunt atat de lipsite de inspiratie sau poate ca gandesc ca negru e o "culoare" care avantajeaza si care se potriveste unei ocazii speciale. Oricare ar fi raspunsul, parerea mea e ca e o alegere proasta, sunt atat de multe nuante in paleta cromatica incat ma indoiesc ca nu s-ar gasi ceva pentru fiecare.
Ca un contraexemplu vin si va arat cat de frumoase sunt culorile rochiilor alese de celebritatile de pe covorul rosu de la premiera Globurilor de Aur 2011. Vedeti undeva negru? Da, doar la Jane Fonda, dar la varsta ei se potriveste perfect, rochia fiind semnata de George Hobeika. Superba este Catherine Zeta-Jones imbracata intr-o rochie verde smarald creata de Monique Lhuillier, ce aduce cu glamul anilor '50-'60. Bijuteriile sunt marca Van Cleef & Arpels iar pantofii si clutch-ul Ferragamo. Stilul minimalist al actritei Emma Stone imi place enorm, iar culoarea serbetului este extrem de placuta privirii, rochie semnata de Calvin Klein. De asemenea, rochia in stil boho a lui Emilio Pucci, intr-o nuanta de corai a facut-o sa straluceasca pe actrita Kyra Sedgwick. Acestea sunt doar cateva alegeri personale ale tinutelor vedetelor de la Globurile de Aur, care mi-au placut mie foarte mult.
Voua va plac? Voi cum va imbracati la ocazii speciale? 

Catherine Zeta-Jones


Emma Stone

Kyra Sedgwick

Jane Fonda



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu