Blogul oficial

Blogul oficial al magazinului dress-a-porter

luni, 13 decembrie 2010

Ugly Christmas Sweaters sau despre estetica uratului

Citeam acum ceva despre savurosul roman “Jurnalul lui Bridget Jones” si mi-am amintit de faza cu puloverul, acel Christmas sweater purtat de Mark, parca, a carui uratenie a fost remarcata de Bridget. Asa ca mi-a venit ideea sa dau niste cautari sa vad daca gasesc pulvere cu imprimeuri in spiritul sarbatorilor de iarna. Eu una am renuntat demult la pulovere, poate doar la munte cand merg mai port, insa nici daca as fi fost adepta puloverelor in general nu as fi pus pe mine asa ceva. Dar categoria acestor pulovere Christmas like m-au amuzat intotdeauna, sunt atat de uratele incat nu stiu daca n-as purta doar asa ca o ironie la adresa lor. Stau si ma intreb, oare chiar sunt oameni pasionati de astfel de modele de pulovere cu Mos Craciun, omuleti de zapada si braduti impodibiti cusute pe toate partile? Poarta asa ceva? Ia uitati ce am gasit:

Vesta Teddy Bear - 19.99 $


Pulover cu omuleti de zapada - 52 $


Pulover cu braduti - 22,99 $



Pulover Hello Kitty - 144,99 $
Pulover cu pisica impodobita - 24,50 lire

Voi ati purta asa ceva?





3 comentarii: