Blogul oficial

Blogul oficial al magazinului dress-a-porter

luni, 6 decembrie 2010

Outfit pentru o cina romantica

6 decembrie - o zi frumoasa de sarbatoare, deja Mos Nicolae v-a vizitat, dimineata ati gasit cadourile in cizmulitele lustruite si tare mi-ar placea sa-mi spuneti si mie cu ce v-a intampinat. Eu va spun, am primit un ren, mai exact o Rudolfita bortoasa, intr-o rochita foarte simpatica, asa ca sa fie in trend cu mine.

Azi ce ganduri aveti dupa programul de lucru, pentru ca, nu-i asa, e pacat sa petreceti o zi de sarbatoare in casa. Unii isi serbeaza ziua onomastica, dar voi ceilalti ce faceti? Mie mi se pare o zi potrivita pentru o cina romantica in oras, asa ca va propun, voua fetelor, o tinuta potrivita pentru aceasta ocazie. O sa compun outfitul plecand de la un plic din brocart, lucrat manual de catre designerul Oana Manolescu. Un plic chic, argintiu cu o broderie floare aplicata pe partea din fata pe care il gasiti in magazinul Dress-a-Porter. Pentru o zi rece de iarna as recomanda culori calde, de pamant, nuante de bej cu gri. Botine din piele intoarsa, designer Vanessa Bruno, o rochie pana la genunchi, intr-un croi foarte simplu, atractia fiind data de cureaua subtire purtata peste un cardigan. Va place?

La multi ani Nicoletelor si Nicolailor!

1. Plic brocart Oana Manolescu - Dress-a-porter 190 lei

2. Cardigan Zara 159 lei

3. Botine Vanessa Bruno 226, 64 euro

4. Curea Marcca - Dress-a-Porter 29 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu