Blogul oficial

Blogul oficial al magazinului dress-a-porter

vineri, 3 decembrie 2010

Ce cumparam de Mos Nicolae?

Dupa parerea mea cea mai frumoasa luna din an, asteptata cu nerabdare atat de cei mici cat si de cei mari, este luna decembrie, luna sarbatorilor de iarna, luna cadourilor. Inca de la finalul lunii noiembrie simt freamatul orasului in asteptarea impodobirii bradului si a sosirii lui Mos Craciun. Recunosc ca-mi place sa simt spiritul lui Mos Nicolae si al lui Mos Craciun, imi place sa ofer cadouri dar sa si primesc, imi place bucuria de a vedea reactia celor din jur. Dar pentru asta am nevoie si de o lista de cumparaturi si cum ziua Sf. Nicolae este la doar 2 pasi, trebuie sa ma grabesc. Cum aglomeratia de pe strazi ma agaseaza mai ales ca vremea de afara este total nepotrivita pentru colindat magazine, prefer sa apelez la magazinele online, asa ca va invit sa aruncati o privire pe lista mea de sugestii. Un aspect important, sa nu uitati, il reprezinta ambalarea cadourilor care trebuie sa fie pe masura personalitatii fiecaruia.
Chiar, voi ce cumparati de Mos Nicolae, pe langa traditionalele dulciuri?

Prima sugestie pe care o voi face este una care se adreseaza ambelor sexe si este reprezentata de magazinul MioBio si ale sale papusi Momiji. O idee excelenta pentru ca pe langa papusa propriu-zisa ce contine si un ravas pe care-l personalizezi exista si un mini parfum unisex. Cadoul costa 130 lei.


O a doua idee o am pentru partea masculina in cazul in care nu prea stiu ce ar putea sa ofere prietenelor, iubitelor si sotiilor. Am cateva propuneri chiar din magazinul Dress-a-porter. Este vorba de bratari lucrate manual din fetru si dantelor, arata foarte gotic-punk si au un pret foarte accesibil, 39 lei.


Tot din Dress-a-porter va recomand un colier cu un pandantiv in forma de fetita, argintiu dint-un material inoxidabil, la doar 30 lei.

Si pentru ca putin umor nu strica recomand ambelor parti, un sort haios, atat pentru ea cat si pentru el din magazinul online Decorix, la pretul de 91,59 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu