Blogul oficial

Blogul oficial al magazinului dress-a-porter

marți, 2 martie 2010

The new office

... adica un altfel de office. M-am saturat sa vad costumele de birou purtate fara nici un pic de imaginatie. "Nu am avut chef dimineata si am pus ce am gasit in graba"... auzeam fraza asta destul de des printre colegele mele de birou (cand lucram in banca). Sigur e cea mai la indemana scuza dar nu este acceptabila din puctul meu de vedere. Fiecare femeie are atu-urile ei si trebuie sa si le puna in evidenta: talie, picioare, bust, etc acompaniate neaparat de atitudine. De fapt este nevoie sa te preocupe acest aspect - imaginea personala. Conteaza enorm indiferent de mediul in care lucrezi. Felul in care te imbraci exprima starea ta de spirit. Sa spunem ca mergi la negocierea unui contract sau la o intalnire importanta de afaceri . Cum alegi sa te imbraci? Deux-pieces cu fusta conica pana la genunchi si sacou cambrat, clasica camasa alba, neaparat accesorii (colier, brosa, cercei), pantof cu toc inalt. Ce zici? Nu-i asa ca iti place de tine? Eu iti propun o tinuta office asa cum o vedem noi pe dress-a-porter. Sper sa iti placa. Este potrivita pentru femeia care lucreaza intr-o companie multinationala indiferent de pozitie, avocat, notar, manager. Inca nu este pe site la vanzare dar va fi in scurt timp.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu