Blogul oficial

Blogul oficial al magazinului dress-a-porter

luni, 1 martie 2010

I love shoes

Imi cumpar foarte des pantofi pentru ca nu ma pot abtine. Am incercat si brand-uri mai sus pozitionate dar si brand-uri mai accesibile la pret. Insa acestia ii gasesti foarte usor mai ales pe net. Bani sa ai. Dorinta mea a fost sa descopar brand-uri romanesti care sa se ridice la nivelul celor din strainatate. Am gasit Christelen B, Sepala by Mihaela Glavan, Smilling Shoes si mai nou Coca Zaboloteanu. Am fost foarte incantata sa vad ca si tinerii nostri designeri sunt foarte talentati. Pantofii facuti de Christelen B sunt foarte comozi si bine lucrati. Si cei facuti de Mihaela Glavan si de Smilling Shoes imi plac. Abia am descoperit insa Coca Zaboloteanu si sunt foarte incantata de varietate si flexibilitate. In plus sunt si foarte accesibili la pret de aceea am hotarat sa ti-i oferim si tie prin intermediul site-ului. Stiu ca suntem obisnuiti sa cumparam online dar in scurt timp cumparaturile la mall vor fi inlocuite de cele pe Internet. Poti vedea din modelele ei la noi pe site dress-a-porter.ro.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu