Blogul oficial

Blogul oficial al magazinului dress-a-porter

joi, 14 aprilie 2011

Salopeta

Anul acesta SALOPETA este una din vedete. Uni, slim, larga, sport, eleganta... in functie de preferinte. M-am uitat un pic la noi si am descoeprit ca designerii romani au creatii frumoase. Mie intotdeauna mi-au placut pentru ca pun suflet in ceea ce fac si produsele sunt serie foarte mica. Am facut o lista scurta si pentru voi si daca va place ceva puteti cumpara de pe http://www.molecule-f.com/.


  Pictura -  Alina Botea 850 lei

 Animal print  Ana Alexe 680 lei

  Galben Corina Vladescu 1530 lei
    Roz Elena Perseil 780 lei

Aruncand un ochi si pe la casele mari IATA ce minuni de salopete am gasit:
Gucci
 Haider Akermann
 Derek Lam
 Marc Jacobs


Voua care va place?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu