Blogul oficial

Blogul oficial al magazinului dress-a-porter

joi, 10 februarie 2011

Camasa alba - simbol al stilului clasic

Camasa alba nu a fost niciodata una din piesele mele vestimentare favorite, de fapt, daca stau bine si ma gandesc, nu cred ca am avut niciodata in garderoba. Am observat, insa, ca bluza alba a fost de-a lungul timpului unul din simbolurile stilului clasic indiferent de croiala si acest lucru mi-a atras atentia, de aceea m-am hotarat sa scriu despre ea. Fie ca e larga si usoara, fie ca e simpla si austera, fie ca e somptuoasa sau stramta pe corp, camasa alba este totusi plina de poezie si poate lua nenumarate identitati.
Recunoscuta pentru non-conformismul sau, actrita Katharine Hepburn este una din primele dive care a purtat camasa alba intr-un stil relaxat, masculin chiar, simbol al puterii si misterului. Dar camasa alba poate arata extrem de clasica pe o personalitate ca Grace Kelly, eleganta pe Ava Gardner sau Lauren Bacall, intr-un stil androgin ca al Umei Thurman, extrem de sexi pe Sharon Stone si un fel de eleganta clasica moderna potrivita pentru Scarlett Johansson...iar exemplele pot continua.
Si in magazinul Dress-a-porter puteti gasi camasi albe in diferite croieli, simple si masculine sau  mai feminine, cambrate pe talie.
Si, coincidenta sau nu, maine, 11 februarie, SUA sarbatoresc White Shirt Day, in onoarea barbatilor si femeilor care au participat la greva de la General Motors din 1937.


Katharine Hepburn

Grace Kelly

Ava Gardner

Lauren Bacall

Uma Thurman

Sharon Stone

Scarlett Johansson
Dress-s-porter LIS 160 lei - 50% reducere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu